Илүү хайртай

8:12 AM Posted In Edit This 0 Comments »

Тэрэнд намайг тэр хайрлахаас илүү хайртай
Тэрний өөрийгөө хайрлах сэтгэлээс илүү хайртай
Та нарын тэрнийг гэх халамжаас илүү хайртай
Тамтаггүй ихээр би тэрэнд илүү хайртай

Хайр гэдэгт түүн шиг хайртай
Хайртай гэдэгт түүний адилаар хайртай
Хардана түүнийг өөрийн хайртай
Харамлана би түүнийг өөрийн хайраас

Өөрийгөө танихгүй байна
Өнөөдөр бүхэл зүйл нэг л өөр
Өөрийнхөө биеэс нисээд одчихсон юм шиг
Христын сүмд будадын лам сууж байгаа мэт

Хорвоог гэрэлтүүлэх дуу хүний оршуулга дээр аялах мэт
Цэнгэг нуурын загас, муурын хажууд сэлэх мэт
Цэлмэг тэнгэрийн шувуу, эрх чөлөөтэй нисэхийг хүсэх мэт

Наран жаргаж, Саран гийхэд амьдрал эхлэх мэт
Нас ахих биш, нас цөөрөхдөө үхэлрүү ойртох мэт
Өөрийгөө би танихгүй байна
Өөрөө би чинь хэн билээ?

0 comments: